Безпека мореплавання - понад усе

Наступна сесія семінару була присвячена темі безпеки мореплавання і, в її контексті, проблематиці стягнення компенсаційних виплат у разі смерті моряка або ж отримання ним травми на борту судна, що спричинила часткову або ж повну втрату працездатності.

Безпека мореплавання регулюється цілою низкою міжнародних інструментів, серед яких Міжнародна конвенція з охорони людського життя на морі (СОЛАС), Міжнародний кодекс з управління безпекою (МКУБ), Міжнародна конвенція про підготовку і дипломування моряків та несення вахти (ПДНВ) і, звичайно ж, Конвенція про працю в морському судноплавстві 2006 року (MLC, 2006) - Білль про права моряків, як її часто називають.

Цікаво, що перша версія Конвенції СОЛАС Міжнародної морської організації була прийнята в далекому 1914 році, по слідах загибелі «Титаніка», яка двома роками раніше забрала життя 1 503 пасажирів і членів екіпажу. Зокрема, конвенція того часу вперше встановила кількість рятувальних шлюпок на борту судна, так само як і іншого аварійно-рятувального обладнання для забезпечення безпеки пасажирів і членів екіпажу.

Більше новин з тегом #Моряки

Потужна підтримка українських транспортників: 46-й Конгрес ITF прийняв резолюцію ПРМТУ

Профспілка робітників морського транспорту України, за підтримки Профспілки залізничників і транспортних будівельників України, звернулася з важливою резолюцією до 46-го Конгресу Міжнародної федерації транспортників (ITF) у Марракеші.

Зростаюча роль «тіньового флоту» у випадках залишення моряків

На тлі зростання кількості випадків залишення моряків, пов'язаних із суднами, задіяними в санкційній торгівлі, флот газових танкерів виділяється як порушник-рецидивіст.

Українські моряки отримали нові привілеї

Що змінилося в колективних угодах на суднах норвезьких судновласників

Marrakech Policy: нові зобов'язання щодо покращення умов праці моряків

На 46-му Конгресі ITF прийнято новий документ, встановлюючий стандарти прав і умов праці моряків по всьому світу

Дякуємо за звернення!