Спільне звернення ITF і ICS

ITF і ICS закликають світові агентства підтримувати рух морської галузі в період кризи COVID-19.

Міжнародна федерація транспортників (ITF) і Міжнародна палата судноплавства (ICS) направили спільного відкритого листа на адресу установ Організації Об'єднаних Націй, закликаючи їх визнати життєво важливу роль моряків в цій надзвичайній кризі.

Зокрема, лист закликає забезпечити, щоб всі моряки, незалежно від національності, розглядалися як «ключові працівники», і щоб уряди держав-членів ООН були інформовані про важливу роль, яку моряки відіграють у світовій торгівлі.

Крім того, ITF і ICS вимагають, щоб:

- ця тема була терміново включена до порядку денного відповідних зустрічей високого рівня;

- національні уряди скликали тристоронні зустрічі, щоб знайти негайні рішення проблем, з якими стикаються моряки при виконанні своїх обов'язків, зокрема, зміни екіпажу і переміщення моряків.

«Уряди, профспілки та соціальні партнери повинні зібратися разом і погодити необхідні практичні заходи для забезпечення захисту моряків з метою охорони їх здоров'я і здоров'я всіх морських робітників, з якими вони контактують.

Урядам також необхідно ввести процедури, що полегшують подорож моряків на судна і назад, щоб вони не піддавалися надмірному впливу при спробі продовжити свою роботу і перевозити вантажі», - прокоментував голова секції моряків ITF Девід Хайндел.

Повний текст спільного листа:

СПІЛЬНИЙ ВІДКРИТИЙ ЛИСТ АГЕНСТВАМ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБ'ЄДНАННИХ НАЦІЙ ВІД ГЛОБАЛЬНОЇ МОРСЬКОЇ ТРАНСПОРТНОЇ ГАЛУЗІ

СПРИЯННЯ ВЧИНЕННЮ ЗМІНИ ЕКІПАЖІВ З МЕТОЮ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ГЛОБАЛЬНОЇ ТОРГІВЛІ ПРОТЯГОМ КРИЗИ COVID-19

Кому:

Генеральному директору ООН, Генеральному секретарю Міжнародної організації праці, Генеральному секретарю Міжнародної морської організації, Генеральному директору Конференції ООН з торгівлі та розвитку, Всесвітній організації охорони здоров'я

У міру поширення пандемії COVID-19 вкрай важливо, щоб всі уряди продовжували забезпечувати рух морської торгівлі, надаючи комерційним суднам доступ до портів по всьому світу і сприяючи переміщенню і швидким змінам екіпажів суден.

Ми пишемо від імені Міжнародної палати судноплавства (ICS), яка представляє національні асоціації судновласників світу і більше 80% світового судноплавного тоннажу, і Міжнародної федерації транспортників (ITF), яка представляє близько двох мільйонів моряків, які керують міжнародними торговими суднами по всьому світу.

У міру того, як поширюється пандемія COVID-19, уряди країн світу повинні повністю розуміти, що близько 90% світової торгівлі забезпечується торговим судноплавством, яке переміщує по світу продукти харчування, енергію і сировину, а також промислові товари та комплектуючі. В тому числі, і товари першої необхідності і багато товарів, що продаються в супермаркетах, предмети, які необхідні (через складні ланцюжки поставок) для збереження багатьох робочих місць у виробництві - без яких сучасне суспільство просто не може функціонувати.

У наш час глобальної кризи як ніколи важливо підтримувати відкритість ланцюжків поставок і рух морської торгівлі і транспорту.

Зокрема, це означає, що світові порти повинні бути відкриті для комерційних суден, які в них заходять, і сприяти змінам і переміщенню екіпажів суден з мінімальними перешкодами.

Щомісяця близько 100 000 моряків повинні бути замінені із суден, на яких вони працюють, щоб дотримати відповідні міжнародні морські правила, що регулюють безпечний робочий час і благополуччя екіпажу, щоб моряки могли продовжувати безпечно забезпечувати функціонування світової торгівлі.

Тому ми хотіли б підкреслити життєво важливу необхідність того, щоб професійні моряки в світі отримали відповідні звільнення від будь-яких національних обмежень на поїздки при приєднанні до суден або при сходженні з них, щоб забезпечити функціонування ланцюжків морських поставок в світі.

З огляду на їх життєво важливу роль під час глобальної пандемії, ми пропонуємо, щоб до професійних моряків, незалежно від їх національності, ставилися так само, як і до будь-яких інших міжнародних «ключових працівників», таким як екіпажі авіакомпаній і медичний персонал. Їм слід приділяти особливу увагу і, незважаючи на необхідність дотримуватися суворих обмежень в зв'язку з пандемією, ставитися з прагматизмом і розумінням, в процесі приєднання і списання з судна.Тому ми закликаємо ваші організації підкреслити виняткову важливість вищенаведенного для урядів держав-членів.

Ми в терміновому порядку просимо включити цю тему до порядку денного відповідних нарад високого рівня і спонукати національні органи влади в державах-членах ваших організацій до негайної взаємодії з їх національною асоціацією судновласників і національною профспілкою моряків, щоб знайти швидкі рішення цієї серйозної проблеми, яка в іншому випадку може перешкодити глобальним зусиллям із боротьби з пандемією COVID-19.

Щиро ваші,Гай Платтен, Генеральний секретар Міжнародної палати судноплавства

Стівен Коттон, Генеральний секретар Міжнародної федерації транспортників

Більше новин з тегом #Моряки

Досягнуто домовленості про підвищення мінімальної зарплати для моряків

Міжнародна організація праці (МОП) завершила останній раунд переговорів щодо мінімальної ставки заробітної плати для позиції Able Seaman на засіданні Підкомітету із заробітної плати моряків Об'єднаної морської комісії (JMC), яке відбулося в Женеві 14 і 15 квітня 2025 року.

Спільна кампанія з підвищення обізнаності курсантів, членів ПРМТУ, щодо гігієни зубів та ясен

Профспілка робітників морського транспорту України (ПРМТУ) підтримує українських моряків і майбутніх фахівців галузі, втілюючи важливі соціальні ініціативи навіть у найскладніші часи.

Відпустка на берег: Малопоширена, коротка і під загрозою зникнення

У новому звіті ITF Seafarers' Trust і Всесвітнього морського університету (WMU) підкреслюється тривала відсутність відпусток на берег для моряків у всьому світі.

Пропозиції ПРМТУ схвалені Юридичним комітетом ІМО

Юридичним комітетом ІМО, 112-та сесія якого відбулася 24-28 березня, схвалені пропозиції ПРМТУ та Посольства України у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії, спрямовані на попередження випадків залишення моряків на суднах без допомоги судновласників (абандон).

Дякуємо за звернення!