російські екіпажі на норвезьких суднах: ганебна практика, що має припинитися

Попри санкції, запроваджені проти росії через її агресію проти України, окремі європейські компанії та працівники морської галузі продовжують співпрацювати з державою-агресором. Ця ситуація викликає глибоке занепокоєння та обурення в міжнародній морській спільноті.

Зокрема, Голова Норвезької профспілки морських офіцерів, Президент Міжнародної федерації асоціацій морських капітанів (IFSMA) Ханс Санде відкрито заявив про неприпустимість такої практики.


«З великою стурбованістю ми сприймаємо інформацію про те, що норвезькі судновласники продовжують працювати на російську державу, незважаючи на чинний режим санкцій. Експлуатація суден під норвезьким прапором, на яких працюють російські екіпажі, є не тільки неетичною, але й прямою ганьбою для Норвегії!


Судно SILVER DANIA є конкретним прикладом цього. Як ми як нація можемо протистояти таким діям, знаючи про тривалу війну в Україні та гуманітарні наслідки, які вона приносить?


Ми повинні відстоювати наші цінності і зайняти чітку позицію проти такої практики. Настав час чинити тиск як на самих судновласників, так і на владу, щоб вони припинили це. Це просто соромно», – заявив Ханс Санде.


Профспілка робітників морського транспорту України щиро вдячна за таку позицію. Відверта критика співпраці з рф є важливим кроком у боротьбі за справедливість і дотримання санкцій.


ПРМТУ неодноразово наголошувала: кожен, хто свідомо обирає співпрацю з російським судноплавним бізнесом, стає частиною системи, що фінансує вбивства цивільних людей. Тому міжнародна морська спільнота повинна зайняти жорстку позицію та домагатися реального виконання санкцій.


*Судно SILVER DANIA ходить під прапором Норвегії та належить компанії Silver Sea, зареєстрованій у Бергені, але всі 11 членів екіпажу — громадяни рф.

Більше новин з тегом #В світі

Тіньовий флот рф: загроза для міжнародного судноплавства

За даними порталу War & Sanctions, російський тіньовий танкерний флот налічує 89 капітанів і 625 суден, які систематично порушують міжнародне морське право.

Ключові напрямки морської галузі у 2025 році: тіньовий флот, декарбонізація та геополітичний тиск

Низка нагальних питань, які цього року має вирішити світовий регулятор судноплавства.

Відзнака плідної співпраці

Профспілка робітників морського транспорту України вже третій рік активно підтримує українських курсантів у співпраці з Литовською морською академією. Спільні освітні ініціативи відкрили для молодих моряків нові можливості для навчання та працевлаштування.

Зустрічі в Литві: підтримка українських курсантів

Цього тижня Профспілка проводить зустрічі з курсантами Херсонської державної морської академії, які паралельно навчаються у Литовській морській академії.

Дякуємо за звернення!