Різке підвищення надійності графіка контейнерних перевезень

Оговтавшись від сплеску морських перевезень, який спостерігався в 2021 і на початку 2022 року, галузь контейнерних перевезень плавно відновлює графіки до рівня, який востаннє спостерігався на початку пандемії.

«Пунктуальність перевізників зросла на 26 % порівняно з минулим роком», - підкреслює Алан Мерфі, генеральний директор Sea-Intelligence. Дані аналітичної компанії показують, що рік тому галузь «досягла дна» і лише одне з трьох суден виконувало свої рейси за розкладом. У лютому 2022 року рівень надійності складав лише 34,2%, що продовжувало тенденцію, яка почалася в січні 2021 року, коли рівень надійності графіків вперше впав в діапазон від 30 до 40%.

«Глобальна надійність розкладів різко зросла на 7,7% у лютому 2023 року, досягнувши 60,2%», - говорить Мерфі.

Покращення в порівнянні з минулим роком відбулося у всіх основних перевізників. Мерфі зазначає, що в лютому 2023 року затримка прибуття суден скоротилася на -0,07 дня в порівнянні з попереднім місяцем до 5,29 дня в середньому. Sea Intelligence зазначає, що вона також знизилася на -2,30 дня в річному обчисленні.

«У відносному вираженні даний показник зараз ближчий до рівня 2019 року, ніж до максимумів 2021-2022 років», - сказав Мерфі.

Більше новин з тегом #В світі

Досягнуто домовленості про підвищення мінімальної зарплати для моряків

Міжнародна організація праці (МОП) завершила останній раунд переговорів щодо мінімальної ставки заробітної плати для позиції Able Seaman на засіданні Підкомітету із заробітної плати моряків Об'єднаної морської комісії (JMC), яке відбулося в Женеві 14 і 15 квітня 2025 року.

Відпустка на берег: Малопоширена, коротка і під загрозою зникнення

У новому звіті ITF Seafarers' Trust і Всесвітнього морського університету (WMU) підкреслюється тривала відсутність відпусток на берег для моряків у всьому світі.

ПРМТУ на European Shipping Summit 2025

Профспілка робітників морського транспорту України взяла участь в European Shipping Summit 2025, що об’єднав представників моряків, шиппінгу та урядів країн Європи.

Під прицілом росії – не лише Україна, а й продовольча безпека світу

Генеральний секретар ІМО Арсеніо Домінгес звернувся до всіх залучених сторін з закликом до спільної роботи, «щоб забезпечити припинення актів насильства проти невинних моряків і судноплавства. Міжнародне судноплавство ніколи не має ставати жертвою геополітичних конфліктів», – заявив Генсек.

Дякуємо за звернення!