У період з 19 по 20 вересня в Роттердамі (Нідерланди) пройшли засідання Європейської цільової офшорної групи ITF.
Учасники групи традиційно зустрічаються раз на рік для того, щоб обговорити важливі для галузі питання і проаналізувати ситуацію на ринку. Незважаючи на те, що офшорна індустрія переживає не найкращі часи, велика кількість українських моряків продовжують працювати на офшорних судах. Україна на засіданнях була представлена Профспілкою робітників морського транспорту України в особі Першого заступника Голови Профспілки Олега Григорюка.
Питання майбутнього офшорної індустрії - одне з найбільш гострих і нагальних для галузі. Так, у звіті голови французької транспортної профспілки CFDT FGTE UFM щодо BOURBON значилося, що за останні три роки компанія зазнала збитків у розмірі 120 млдр євро. Проте, офшорний гігант використовує кризу в галузі для того, щоб почати цифрову революцію за допомогою програми Smar1.
Основне завдання програми - знизити на 25% операційні витрати компанії, в очікуванні кращих часів. В тому числі, це буде досягнуто за рахунок автоматизації суден та навчання персоналу. Щоб «оцифрувати» свій флот, компанія в 2017 році уклала договір з норвезьким Kongsberg.
Також на засіданнях обговорили різке зниження інвестицій в розвідку нових родовищ нафти, яке справило значний вплив на компанії, що займаються сейсморозвідкою.
В ході засідань кожна країна і профспілка-учасник виступили зі своїм баченням перспектив офшорного ринку, однак головним питанням залишається дотримання встановлених стандартів ITF для офшорного флоту в умовах ситуації, що склалася в індустрії, а також відбулися переговори з компаніями, які поки не співпрацюють з ITF.