Адміністрація Панамського каналу запроваджує плату за зрив у графіку руху.
Новий збір стягуватиметься з суден, які потрапили, наприклад, в аварію, на додаток до звичайних транзитних зборів. Він залежатиме від розміру, типу судна та вантажу.
В Адміністрації вважають, що такий захід забезпечить ефективність та надійність операцій на каналі. Але таке рішення викликало неоднозначну реакцію: операторів суден можуть звинуватити за обставини, які від них не залежать. Ситуації, які можуть спричинити стягнення плати за збій, потенційно можуть включати навігаційні помилки, що призвели до зіткнення суден, або механічні поломки, які можна було б уникнути при належному технічному обслуговуванні судна.
Адміністрація, в свою чергу, зазначила, що буде тісно співпрацювати з операторами суден, щоб звести до мінімуму наслідки збоїв та забезпечити їхнє швидке та ефективне усунення.