Кріплення вантажів - робота берегових докерів

Міжнародна федерація транспортників (ITF) і Європейська федерація транспортників (ETF) закликають операторів суден повернути роботи з кріплення вантажів береговим докерам.

11 лютого з зареєстрованого в Нідерландах контейнеровозу OOCL Rauma впало за борт сім контейнерів під час шторму при переході з Котки, Фінляндія, в Роттердам в Нідерландах.

Обізнані джерела в галузі судноплавства повідомляють, що оператор судна базується у Гонконгу, це «Східна заокеанська контейнерна лінія» (OOCL), що належить нідерландській компанії JR Shipping BV. Кріплення та найтовка контейнерів на борту судна, розрахованого на 1425 20-футових контейнерів, часто виконується екіпажем судна в фідерної торгівлі Північної Європи.

1 січня 2020 року в Європі вступили в силу нові правила, що містяться в суднових колективних договорах, згідно з якими роботи із кріплення контейнерів зобов'язані виконувати берегові докери.

«Судна, на яких не виконано належне кріплення контейнерів, становлять небезпеку не тільки для екіпажу судна, але і для морського середовища. Судна в наші дні і так експлуатуються з недоукомплектованим екіпажем, і у моряків достатньо роботи, тобто їх завдання - безпечна доставка судна з порту в порт. Втома вже стала небезпечною реальністю в житті моряків на суднах », - сказав Нік Штам, віце-голова секції докерів МФТ.

ITF і ETF ясно, що кріплення вантажів на борту контейнеровозів повинні виконувати докери. Чисельність екіпажів на торгових суднах європейського узбережжя не достатня для того, щоб гарантувати безпеку судна, якщо на моряків покладаються обов'язки із кріплення вантажів на борту.

Вимоги, які ставляться до моряків операторами суден, є необг'рунтованими і не враховують обов'язкові години відпочинку. Втомлені члени екіпажу припускаються помилок, а коли контейнери погано закріплені на борту, трапляються аварії, що створюють небезпеку для судноплавства, для морського середовища і життя.

«Так званим відповідальним судновласникам слід переглянути свої дії, які піддають нас усіх ризику. У судноплавства вже погана репутація, а подібні інциденти тільки зміцнюють громадську думку. Кріплення вантажів і найтовка - небезпечна робота, і її повинні виконувати професійні докери », - додав Нік Штам.

Джерело: https://www.itfglobal.org/…/itf-and-etf-call-upon-ship-oper…

Більше новин з тегом #ITF

Потужна підтримка українських транспортників: 46-й Конгрес ITF прийняв резолюцію ПРМТУ

Профспілка робітників морського транспорту України, за підтримки Профспілки залізничників і транспортних будівельників України, звернулася з важливою резолюцією до 46-го Конгресу Міжнародної федерації транспортників (ITF) у Марракеші.

Зростаюча роль «тіньового флоту» у випадках залишення моряків

На тлі зростання кількості випадків залишення моряків, пов'язаних із суднами, задіяними в санкційній торгівлі, флот газових танкерів виділяється як порушник-рецидивіст.

Marrakech Policy: нові зобов'язання щодо покращення умов праці моряків

На 46-му Конгресі ITF прийнято новий документ, встановлюючий стандарти прав і умов праці моряків по всьому світу

Молодіжна конференція на Конгресі МФТ: Ключові питання

Сьогодні, 18 жовтня, в рамках Конгресу ITF в Марракеші відбулася Молодіжна конференція. Сесія була присвячена розробці тa затвердженню п'ятирічного стратегічного плану.

Дякуємо за звернення!