Історія членів екіпажу судна NEW ORION (IMO 9250141, прапор Грузії) в лічені дні облетіла всі ЗМІ: 19 українських моряків, членів екіпажу, вже кілька тижнів перебувають на борту несправного судна в 20 морських милях від острова Тайвань.
З 24 квітня цього року компанія-судновласник Euroseas International Limited не виконувала свої зобов'язання перед моряками ні з оплати їхньої праці, ні з постачання судна: на борту закінчилися продукти харчування, прісна вода, паливо, так само як не поставлялися і запчастини для ремонту судна. Все почалося в порту Чжоушань (Китай), де на той момент перебував NEW ORION. Екіпаж судна звернувся за допомогою до головного офісу ITF в Лондоні. ITF підключила до справи свого інспектора в Грузії, який сповістив судновласника про можливі санкції адміністрації держави прапора. У відповідь судновласник повідомив адміністрацію про те, що судно було виставлено на продаж.
Екіпажу повідомили, що заходи прийняті, і незабаром судновласник розрахується по боргах. Тим часом, агент судна відмовився від співпраці з судновласником, і під тиском ITF був призначений інший агент, який періодично доставляв дизпаливо (бочками) і основні продукти аж до відходу судна в порт Тайчжун (Тайвань). Перші тижні судно знаходилося на ближньому рейді в очікуванні будь-якої інформації. Після того, як знову закінчилися продукти, моряки повторно звернулися в ITF і страхової клуб (P & I Club), представники яких кілька разів відвідали судно.
З метою якнайшвидшого вирішення проблем моряків були залучені, крім головного офісу ITF і інспектора в Грузії, інспектор на Тайвані, який особисто відвідував моряків, і Профспілка робітників морського транспорту України. Повне сприяння надавали і морська влада Грузії. Всі сторони вели постійне листування з членами екіпажу, тримали в курсі родичів моряків і намагалися максимально підтримати екіпаж.
На даний момент, за словами заступника Глави Морської адміністрації Грузії Іване Абашидзе, морякам була виплачена заробітна плата в повному обсязі, і незабаром буде надана заміна.