Спільне звернення ITF і ICS

ITF і ICS закликають світові агентства підтримувати рух морської галузі в період кризи COVID-19.

Міжнародна федерація транспортників (ITF) і Міжнародна палата судноплавства (ICS) направили спільного відкритого листа на адресу установ Організації Об'єднаних Націй, закликаючи їх визнати життєво важливу роль моряків в цій надзвичайній кризі.

Зокрема, лист закликає забезпечити, щоб всі моряки, незалежно від національності, розглядалися як «ключові працівники», і щоб уряди держав-членів ООН були інформовані про важливу роль, яку моряки відіграють у світовій торгівлі.

Крім того, ITF і ICS вимагають, щоб:

- ця тема була терміново включена до порядку денного відповідних зустрічей високого рівня;

- національні уряди скликали тристоронні зустрічі, щоб знайти негайні рішення проблем, з якими стикаються моряки при виконанні своїх обов'язків, зокрема, зміни екіпажу і переміщення моряків.

«Уряди, профспілки та соціальні партнери повинні зібратися разом і погодити необхідні практичні заходи для забезпечення захисту моряків з метою охорони їх здоров'я і здоров'я всіх морських робітників, з якими вони контактують.

Урядам також необхідно ввести процедури, що полегшують подорож моряків на судна і назад, щоб вони не піддавалися надмірному впливу при спробі продовжити свою роботу і перевозити вантажі», - прокоментував голова секції моряків ITF Девід Хайндел.

Повний текст спільного листа:

СПІЛЬНИЙ ВІДКРИТИЙ ЛИСТ АГЕНСТВАМ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБ'ЄДНАННИХ НАЦІЙ ВІД ГЛОБАЛЬНОЇ МОРСЬКОЇ ТРАНСПОРТНОЇ ГАЛУЗІ

СПРИЯННЯ ВЧИНЕННЮ ЗМІНИ ЕКІПАЖІВ З МЕТОЮ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ГЛОБАЛЬНОЇ ТОРГІВЛІ ПРОТЯГОМ КРИЗИ COVID-19

Кому:

Генеральному директору ООН, Генеральному секретарю Міжнародної організації праці, Генеральному секретарю Міжнародної морської організації, Генеральному директору Конференції ООН з торгівлі та розвитку, Всесвітній організації охорони здоров'я

У міру поширення пандемії COVID-19 вкрай важливо, щоб всі уряди продовжували забезпечувати рух морської торгівлі, надаючи комерційним суднам доступ до портів по всьому світу і сприяючи переміщенню і швидким змінам екіпажів суден.

Ми пишемо від імені Міжнародної палати судноплавства (ICS), яка представляє національні асоціації судновласників світу і більше 80% світового судноплавного тоннажу, і Міжнародної федерації транспортників (ITF), яка представляє близько двох мільйонів моряків, які керують міжнародними торговими суднами по всьому світу.

У міру того, як поширюється пандемія COVID-19, уряди країн світу повинні повністю розуміти, що близько 90% світової торгівлі забезпечується торговим судноплавством, яке переміщує по світу продукти харчування, енергію і сировину, а також промислові товари та комплектуючі. В тому числі, і товари першої необхідності і багато товарів, що продаються в супермаркетах, предмети, які необхідні (через складні ланцюжки поставок) для збереження багатьох робочих місць у виробництві - без яких сучасне суспільство просто не може функціонувати.

У наш час глобальної кризи як ніколи важливо підтримувати відкритість ланцюжків поставок і рух морської торгівлі і транспорту.

Зокрема, це означає, що світові порти повинні бути відкриті для комерційних суден, які в них заходять, і сприяти змінам і переміщенню екіпажів суден з мінімальними перешкодами.

Щомісяця близько 100 000 моряків повинні бути замінені із суден, на яких вони працюють, щоб дотримати відповідні міжнародні морські правила, що регулюють безпечний робочий час і благополуччя екіпажу, щоб моряки могли продовжувати безпечно забезпечувати функціонування світової торгівлі.

Тому ми хотіли б підкреслити життєво важливу необхідність того, щоб професійні моряки в світі отримали відповідні звільнення від будь-яких національних обмежень на поїздки при приєднанні до суден або при сходженні з них, щоб забезпечити функціонування ланцюжків морських поставок в світі.

З огляду на їх життєво важливу роль під час глобальної пандемії, ми пропонуємо, щоб до професійних моряків, незалежно від їх національності, ставилися так само, як і до будь-яких інших міжнародних «ключових працівників», таким як екіпажі авіакомпаній і медичний персонал. Їм слід приділяти особливу увагу і, незважаючи на необхідність дотримуватися суворих обмежень в зв'язку з пандемією, ставитися з прагматизмом і розумінням, в процесі приєднання і списання з судна.Тому ми закликаємо ваші організації підкреслити виняткову важливість вищенаведенного для урядів держав-членів.

Ми в терміновому порядку просимо включити цю тему до порядку денного відповідних нарад високого рівня і спонукати національні органи влади в державах-членах ваших організацій до негайної взаємодії з їх національною асоціацією судновласників і національною профспілкою моряків, щоб знайти швидкі рішення цієї серйозної проблеми, яка в іншому випадку може перешкодити глобальним зусиллям із боротьби з пандемією COVID-19.

Щиро ваші,Гай Платтен, Генеральний секретар Міжнародної палати судноплавства

Стівен Коттон, Генеральний секретар Міжнародної федерації транспортників

Більше новин з тегом #Моряки

Потужна підтримка українських транспортників: 46-й Конгрес ITF прийняв резолюцію ПРМТУ

Профспілка робітників морського транспорту України, за підтримки Профспілки залізничників і транспортних будівельників України, звернулася з важливою резолюцією до 46-го Конгресу Міжнародної федерації транспортників (ITF) у Марракеші.

Зростаюча роль «тіньового флоту» у випадках залишення моряків

На тлі зростання кількості випадків залишення моряків, пов'язаних із суднами, задіяними в санкційній торгівлі, флот газових танкерів виділяється як порушник-рецидивіст.

Українські моряки отримали нові привілеї

Що змінилося в колективних угодах на суднах норвезьких судновласників

Marrakech Policy: нові зобов'язання щодо покращення умов праці моряків

На 46-му Конгресі ITF прийнято новий документ, встановлюючий стандарти прав і умов праці моряків по всьому світу

Дякуємо за звернення!