російські екіпажі на норвезьких суднах: ганебна практика, що має припинитися

Попри санкції, запроваджені проти росії через її агресію проти України, окремі європейські компанії та працівники морської галузі продовжують співпрацювати з державою-агресором. Ця ситуація викликає глибоке занепокоєння та обурення в міжнародній морській спільноті.

Зокрема, Голова Норвезької профспілки морських офіцерів, Президент Міжнародної федерації асоціацій морських капітанів (IFSMA) Ханс Санде відкрито заявив про неприпустимість такої практики.


«З великою стурбованістю ми сприймаємо інформацію про те, що норвезькі судновласники продовжують працювати на російську державу, незважаючи на чинний режим санкцій. Експлуатація суден під норвезьким прапором, на яких працюють російські екіпажі, є не тільки неетичною, але й прямою ганьбою для Норвегії!


Судно SILVER DANIA є конкретним прикладом цього. Як ми як нація можемо протистояти таким діям, знаючи про тривалу війну в Україні та гуманітарні наслідки, які вона приносить?


Ми повинні відстоювати наші цінності і зайняти чітку позицію проти такої практики. Настав час чинити тиск як на самих судновласників, так і на владу, щоб вони припинили це. Це просто соромно», – заявив Ханс Санде.


Профспілка робітників морського транспорту України щиро вдячна за таку позицію. Відверта критика співпраці з рф є важливим кроком у боротьбі за справедливість і дотримання санкцій.


ПРМТУ неодноразово наголошувала: кожен, хто свідомо обирає співпрацю з російським судноплавним бізнесом, стає частиною системи, що фінансує вбивства цивільних людей. Тому міжнародна морська спільнота повинна зайняти жорстку позицію та домагатися реального виконання санкцій.


*Судно SILVER DANIA ходить під прапором Норвегії та належить компанії Silver Sea, зареєстрованій у Бергені, але всі 11 членів екіпажу — громадяни рф.

Більше новин з тегом #Моряки

Нові можливості для працівників морського транспорту

ПРМТУ реалізовує проєкт Міжнародної організації праці «Підтримка України – запобігання трудовій експлуатації та торгівлі людьми, підтримка розвитку підприємництва та соціальних партнерів», що фінансується урядом Бельгії.

Коли життя змінюється за секунду: історія моряка, який здолав трагедію

Шість успішних контрактів у морі, впевнена кар'єра механіка і великі плани на майбутнє — життя Владислава Рябоконя розвивалося за чітким планом. Але одна аварія змінила все. Сьогодні він ділиться своєю історією подолання, сили духу та допомоги, яку отримав завдяки колегам та Профспілці.

Ключові напрямки морської галузі у 2025 році: тіньовий флот, декарбонізація та геополітичний тиск

Низка нагальних питань, які цього року має вирішити світовий регулятор судноплавства.

$2 500 компенсації – ПРМТУ та ITF відстояли права українського моряка

До ПРМТУ звернувся моряк, який працював на судні, покритому колективною угодою ITF, з питанням щодо можливості отримання компенсації за дострокове переривання контракту судновласником.

Дякуємо за звернення!