Другий день семінару інспекторів ITF, який в ці дні проходить в Коломбо, був присвячений роботі в групах.
На сесії Hitting the Target обговорили розробку і проведення кампаній, що є одним з важливих напрямків роботи Міжнародної федерації транспортників.
Крім безперервної Кампанії проти зручних прапорів (FOC Campaign), ITF на регулярній основі проводить кампанії, метою яких може бути як залучення нових членів профспілки, підвищення обізнаності транспортників (моряків, зокрема) про свої права, так і покриття суден певного судновласника колективними договорами ITF стандарту, що, в свою чергу, гарантує гідні умови праці та заробітну плату моряків, які працюють на цих суднах.
Так, серед масштабних і успішних кампаній ITF останнього часу - Кампанія з підвищення членства в ПРМТУ (MTWTU Membership Boosting Campaign) і сама «свіжа» кампанія проти німецького судновласника Blumenthal.
Нагадаємо, з 7 листопада до 16 грудня 2016 року ITF провела масштабну кампанію по мотивації профспілкового членства - Membership Boosting Campaign, рамках якої інспектори ITF, що працюють в портах по всьому світу, запрошували українських моряків на суднах, які відвідують їх порти, приєднатися до єдиної морської членської організації ITF в Україні - ПРМТУ. За 6 тижнів кампанії ITF інспектори відвідали 87 суден і змогли поспілкуватися з більш ніж 500 українськими моряками.
Що стосується кампанії проти німецького судновласника Blumenthal, причиною її організації стали численні порушення прав моряків, які працюють на більш ніж 30 суднах компанії. В рамках кампанії флот Blumenthal перевірявся інспекторами ITF.