MACN опублікувала свій щорічний звіт за 2022 рік

Морська антикорупційна мережа (MACN) опублікувала свій щорічний звіт за 2022 рік, в якому описала проблеми, що призвели до зростання попиту на підтримку та механізми комплаєнсу в компаніях.

Зокрема, за останні 18 місяців світ відійшов від мислення, сформованого пандемією, намагається впоратися з війною в Україні, та долає серйозні зміни в економічному та торговельному ландшафті. Питання врядування, зокрема боротьба з корупцією, набули більшої ваги на зовнішньополітичному, нормативному та корпоративному рівнях.


Діджиталізація і роль технологій

До 1 січня 2024 року «єдине вікно» ІМО стане загальнообов'язковим для використання в портах по всьому світу. «Єдине вікно» - це значний крок у діджиталізації судноплавства, що означає збільшення обсягу передачі даних і, потенційно, підвищення прозорості в управлінні суднами та їх взаємодії з портовими службами.


Збільшення можливостей обміну даними та кількості підключених суден покращує здатність галузі інформувати судна про можливі ризики, допомагає MACN надавати оперативну підтримку персоналу в режимі реального часу, а також пришвидшує та спрощує процес звітування про інциденти.

Управління та робочі місця

Під впливом нормативно-правового регулювання та контролю з боку акціонерів спостерігається чітка тенденція до покращення корпоративного управління, особливо у сфері боротьби з хабарництвом та корупцією. Управлінню стало приділятися більше уваги завдяки навчанню з комплаєнсу та розбудові антикорупційного потенціалу.

Стрес, відволікання уваги і загрози, які зазвичай супроводжують корупційні вимоги, все частіше розглядаються як питання безпеки на робочому місці для моряків і працівників логістичного ланцюга поставок. З впровадженням цифрових технологій у судноплавство, порти та логістику, все менше можливостей залишається для того, щоб миритися з принципом «так ведеться бізнес». Антикорупційні тренінги та тренінги з комплаєнсу, програма «Знай свого контрагента», гарячі лінії для інформаторів та структури підтримки персоналу швидко покращують здатність компаній реагувати на корупційні вимоги та відмовлятися від них.

Колективні дії - це (єдиний) шлях вперед

MACN вбачає більший тиск і більше стандартів для криміналізації підкупу іноземних держслужбовців, зосереджуючись на «стороні пропозиції» угоди з підкупу. На міжнародному рівні це є частиною багатогранної тенденції, яка охоплює всі сторони антикорупційного рівняння. У цьому контексті галузеві ініціативи колективних дій, такі як проводить MACN, відіграють центральну роль у зміні ставлення до корупції, підвищенні прозорості та зниженні ризиків по всьому ланцюгу поставок.

Стратегія колективних дій

MACN впроваджує ініціативи колективних дій з 2012 року на основі галузевого картографування місць, де галузь стикається з великою кількістю корупційних вимог.

Робота MACN у сфері колективних дій є динамічною і визначається наступними факторами:

Частота, серйозність: Цільовими країнами та портами є ті, де морська галузь стикається з серйозними і частими проблемами з доброчесністю, і які готові вирішувати ці проблеми.

Актуальність: Цільові країни та порти - це ті, які мають бізнес-актуальність для морської галузі на 3-5 років вперед з точки зору морської торгівлі.

Комерційні важелі: Цільовими країнами та портами є ті, де MACN має критичну масу важелів впливу, щоб змінити поведінку шляхом колективних дій.

Доцільність:MACN оцінює можливості для просування змін у співпраці з місцевими зацікавленими сторонами, а також рушійні сили, наприклад, місцеві політичні зобов'язання щодо антикорупційного плану та спрощення процедур торгівлі.

Діяльність MACN у сфері колективних дій у країні також оцінюється наступними факторами:

Впливовість - реалізація ініціатив, орієнтованих на результат, які покращують операційне середовище та знижують рівень корупції.

Лідерство в галузі - розширювати участь членів MACN в ініціативах, зосереджуючись на країнах, де члени організації стикаються з проблемами та ведуть регулярний бізнес.

Інклюзивність - розширення співпраці з ключовими зацікавленими сторонами, такими як уряди, громадянське суспільство та місцеві морські ланцюжки.

Нагадаємо, щоб краще зрозуміти проблеми, з якими стикаються моряки в Україні, представники MACN двічі – у 2021 та 2022 роках – відвідували офіс Профспілки робітників морського транспорту України.

Крім того, у червні 2021 року представники MACN взяли участь у роботі триденної конференції «Дні моряка в Одесі», організованої ПРМТУ та громадським об'єднанням «Центр розвитку морського транспорту України», де виступили у рамках дискусії про протидію корупції у морській галузі.

More news with tag #In World

Dark fleet’s growing role in seafarer abandonments showcased by ageing gas tankers

Amid a rise in seafarer abandonments linked to vessels employed in sanctions trades, a fleet of gas tankers stands out as a repeat offender.

Youth Conference at ITF Congress: Key Points

Today, October 18, the Youth Conference was held as part of the ITF Congress in Marrakesh. The session focused on setting and approval a five-year strategic plan while addressing critical issues faced by young workers, such as mental health, occupational safety, and youth involvement in the development of collective bargaining agreements.

Реалії та виклики для ПРМТУ в умовах війни в Україні: Олег Григорюк в інтерв'ю норвезькому виданню FriFagbevegelse

Під час війни робота Профспілки робітників морського транспорту України набула нових масштабів і значення. Моряки та портовики, що працюють під загрозою ракетних ударів, щодня стикаються з небезпекою та невизначеністю. Портова інфраструктура постійно зазнає атак, але ПРМТУ продовжує підтримувати своїх спілчан як в Україні, так і за кордоном, водночас дякуючи міжнародним партнерам за допомогу.

Золота нагорода ITF за захист інтересів транспортників

На 46-му Конгресі ITF Михайло Кірєєв, перший заступник Голови ПРМТУ, був удостоєний Золотої нагороди, що символізує визнання його непохитної відданості справі працівників транспорту в усьому світі.

Thank you for contacting us!