ITF повідомляє про тривожну кількість випадків залишення моряків на борту суден

У 2023 році ITF працювала зі 129 випадками покинутих суден.

Судно може бути визначене як покинуте у випадку неспроможності судновласника виконати одне з низки зобов'язань перед моряками. Це може бути, наприклад, невиплата заробітної плати, відмова у репатріації або залишення моряків на борту судна без чіткої інформації про те, коли вони зможуть зійти на берег. Ця проблема зростає, і однією з ключових причин є «зручні прапори» (FOC), які допускають випадки нехтування зобов'язаннями.

«Зручний прапор» — це термін, який ITF використовує для позначення суден, що «використовують прапор країни, відмінної від країни власника». Працівники на борту суден з FOC частіше стикаються з:

- дуже низькою заробітною платою,

- поганими умовами життя та роботи на борту,

- недостатньою кількістю їжі та чистої питної води,

- тривалими періодами роботи без належного відпочинку, що призводить до стресу та втоми,

- залишення на борту судна.

Судновласники можуть користатися перевагами FOC:

- мінімальним регулюванням,

- дешевими реєстраційними зборами,

- низькими або відсутніми податками,

- свободою наймати дешеву робочу силу з глобального ринку праці.

У 2024 році кількість випадків покинення моряків вже досягла рівня 2023 року, тому ITF докладає всіх зусиль, щоб привернути увагу до цієї проблеми.

More news with tag #In World

Досягнуто домовленості про підвищення мінімальної зарплати для моряків

Міжнародна організація праці (МОП) завершила останній раунд переговорів щодо мінімальної ставки заробітної плати для позиції Able Seaman на засіданні Підкомітету із заробітної плати моряків Об'єднаної морської комісії (JMC), яке відбулося в Женеві 14 і 15 квітня 2025 року.

Відпустка на берег: Малопоширена, коротка і під загрозою зникнення

У новому звіті ITF Seafarers' Trust і Всесвітнього морського університету (WMU) підкреслюється тривала відсутність відпусток на берег для моряків у всьому світі.

ПРМТУ на European Shipping Summit 2025

Профспілка робітників морського транспорту України взяла участь у European Shipping Summit 2025, що об’єднав представників моряків, шиппінгу та урядів країн Європи.

Під прицілом росії – не лише Україна, а й продовольча безпека світу

Генеральний секретар ІМО Арсеніо Домінгес звернувся до всіх залучених сторін з закликом до спільної роботи, «щоб забезпечити припинення актів насильства проти невинних моряків і судноплавства. Міжнародне судноплавство ніколи не має ставати жертвою геополітичних конфліктів», – заявив Генсек.

Thank you for contacting us!