12 років рабства на судні — Абдул Нассер Салех нарешті вдома

Дванадцять років тому Абдул Нассер Салех приступив до своїх обов'язків механіка на судні Al Maha. Після цього він застряг на борту цього судна на шокуючий термін - 4 000 днів.

Наприкінці свого тяжкого випробування Абдул, громадянин Сирії, мав заборгованність заробітної плати понад 178 000 доларів США, яку він не отримував протягом дев'яти років — але він знав, що якщо покине борт, то навряд чи коли-небудь побачить хоч один цент.

Судно зайшло в порт Джидда в червні 2022 року. ITF закликала морську владу Саудівської Аравії - як єдину надію і останню інстанцію — покласти край стражданням Абдула, викликаним роками грубої недбалості з боку судновласника, компанії Abalkhail Marine Navigation, і повною нездатністю Танзанії виконати свій обов'язок як держави прапора — країни, де зареєстровано судно.

На щастя, в березні 2024 року справа зрушила з мертвої точки, і в квітні Абдулу повернули його життя.

«Я був у жахливому становищі. Умови життя були вкрай поганими. І навіть це не можна порівняти зі стресом, який пережив я і моя сім'я», — сказав Абдул в інтерв'ю для ITF. — Уявіть собі відсутність годувальника сім'ї, який не може надати їм ні моральної, ні фізичної підтримки. У мого сина стався серцевий напад, а у дружини - нервовий зрив. А я не міг їм ніяк допомогти».

«Історія Абдула Нассера Салеха є яскравим прикладом того, що не мало б ніколи статися, — сказав Мохамед Аррачеді, координатор мережі ITF проти зручних прапорів в арабському регіоні та Ірані. — У ITF ми ніколи не приймемо випадок залишення моряка як одну з допустимих речей. Ми також не сприймаємо безкарність, з відчуттям якої деякі судновласники жахливо ставляться до своїх екіпажів, ніби це нормально. Я раджу кожному моряку, який працює на суднах в арабському світі, з будь-якою проблемою, звертатися до ITF, щоб отримати допомогу і захистити свої права».

https://www.itfseafarers.org/en/news/seafarer-free-after-12-years

More news with tag #In World

Dark fleet’s growing role in seafarer abandonments showcased by ageing gas tankers

Amid a rise in seafarer abandonments linked to vessels employed in sanctions trades, a fleet of gas tankers stands out as a repeat offender.

Youth Conference at ITF Congress: Key Points

Today, October 18, the Youth Conference was held as part of the ITF Congress in Marrakesh. The session focused on setting and approval a five-year strategic plan while addressing critical issues faced by young workers, such as mental health, occupational safety, and youth involvement in the development of collective bargaining agreements.

Реалії та виклики для ПРМТУ в умовах війни в Україні: Олег Григорюк в інтерв'ю норвезькому виданню FriFagbevegelse

Під час війни робота Профспілки робітників морського транспорту України набула нових масштабів і значення. Моряки та портовики, що працюють під загрозою ракетних ударів, щодня стикаються з небезпекою та невизначеністю. Портова інфраструктура постійно зазнає атак, але ПРМТУ продовжує підтримувати своїх спілчан як в Україні, так і за кордоном, водночас дякуючи міжнародним партнерам за допомогу.

Золота нагорода ITF за захист інтересів транспортників

На 46-му Конгресі ITF Михайло Кірєєв, перший заступник Голови ПРМТУ, був удостоєний Золотої нагороди, що символізує визнання його непохитної відданості справі працівників транспорту в усьому світі.

Thank you for contacting us!