Щороку під час шторму у Чорному морі гине один Волго-балт

19 листопада вантажне судно PALLADA, яке вийшло з України під прапором Камеруну, розкололося на дві частини біля порту Ереглі в турецькій провінції Зонгулдак.

На момент аварії на судні було 13 моряків. На щастя, обійшлося без жертв, всіх членів екіпажу вдалося евакуювати на берег.

Судно збудували в 1968 році в СРСР, радянські та російські власники у нього були до 2005 року, воно мало назву «Волго-Балт 103». Це судно типу річка-море, і воно не пристосоване до плавання в Чорному морі в умовах зими та шторму.

Нагадаємо, у 2021 році ПРМТУ надала допомогу в отриманні компенсації сім'ям загиблих моряків затонулого суховантажного судна VOLGO BALT 179.

Пам'ятайте про вашу безпеку: якщо у вас є сумніви щодо технічних характеристик судна, умов контракту та порядності роботодавця, звертайтесь до Профспілки за консультацією.

Щоб оперативно отримати відповідь на всі питання, ви можете скористатися чат-ботом Профспілки: https://wep.wf/uvmj7n

Більше новин з тегом #Моряки

Досягнуто домовленості про підвищення мінімальної зарплати для моряків

Міжнародна організація праці (МОП) завершила останній раунд переговорів щодо мінімальної ставки заробітної плати для позиції Able Seaman на засіданні Підкомітету із заробітної плати моряків Об'єднаної морської комісії (JMC), яке відбулося в Женеві 14 і 15 квітня 2025 року.

Спільна кампанія з підвищення обізнаності курсантів, членів ПРМТУ, щодо гігієни зубів та ясен

Профспілка робітників морського транспорту України (ПРМТУ) підтримує українських моряків і майбутніх фахівців галузі, втілюючи важливі соціальні ініціативи навіть у найскладніші часи.

Відпустка на берег: Малопоширена, коротка і під загрозою зникнення

У новому звіті ITF Seafarers' Trust і Всесвітнього морського університету (WMU) підкреслюється тривала відсутність відпусток на берег для моряків у всьому світі.

Пропозиції ПРМТУ схвалені Юридичним комітетом ІМО

Юридичним комітетом ІМО, 112-та сесія якого відбулася 24-28 березня, схвалені пропозиції ПРМТУ та Посольства України у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії, спрямовані на попередження випадків залишення моряків на суднах без допомоги судновласників (абандон).

Дякуємо за звернення!