Сінгапур залишається найбільш завантаженим у світі портом з перевалки та бункерування

Незважаючи на пандемію COVID-19, що триває, у 2022 році порт Сінгапуру залишався відкритим і пов'язаним з іншими портами світу. Порт Сінгапуру показав рекордно високу пропускну здатність контейнерів – 37,5 TEU. Обсяг бункерування також залишався високим, вдруге перевищивши 50 млн. тонн.

Сінгапур також був визнаний провідним морським містом світу вп'яте поспіль (у міжнародному порівняльному дослідженні Норвезького класифікаційного товариства DNV та норвезької консалтингової компанії Menon Economics AS). Це – переконливе свідчення досягнень Сінгапуру не лише в портовому секторі, а й в якості міжнародного морського центру у сфері судноплавних послуг та морських технологій.

Міністр транспорту та відповідальний міністр торговельних відносин С. Ісваран на заході «Новорічні бесіди Сінгапурського морського фонду» оголосив про успішну роботу порту Сінгапур у 2021 році та позначив чотири напрямки розвитку: стійкість, цифровізація, декарбонізація та таланти. Саме за цими напрямами, відповідно до оновленої «Карти трансформації галузі морського транспорту», уряд спрямовуватиме свої зусилля з метою розвитку морського сектору та проведення консультацій з галуззю та профспілками.

Морський Сінгапур показав себе стійким, незважаючи на проблеми пандемії за останні два роки. Я впевнений, що тісне тристороннє партнерство між урядом, промисловістю і профспілками, що триває, допоможе нам пройти етап відновлення і дозволить державі стати ще сильнішою», – сказав міністр.

Більше новин з тегом #В світі

Зростаюча роль «тіньового флоту» у випадках залишення моряків

На тлі зростання кількості випадків залишення моряків, пов'язаних із суднами, задіяними в санкційній торгівлі, флот газових танкерів виділяється як порушник-рецидивіст.

Молодіжна конференція на Конгресі МФТ: Ключові питання

Сьогодні, 18 жовтня, в рамках Конгресу ITF в Марракеші відбулася Молодіжна конференція. Сесія була присвячена розробці тa затвердженню п'ятирічного стратегічного плану.

Реалії та виклики для ПРМТУ в умовах війни в Україні: Олег Григорюк в інтерв'ю норвезькому виданню FriFagbevegelse

Під час війни робота Профспілки робітників морського транспорту України набула нових масштабів і значення. Моряки та портовики, що працюють під загрозою ракетних ударів, щодня стикаються з небезпекою та невизначеністю. Портова інфраструктура постійно зазнає атак, але ПРМТУ продовжує підтримувати своїх спілчан як в Україні, так і за кордоном, водночас дякуючи міжнародним партнерам за допомогу.

Золота нагорода ITF за захист інтересів транспортників

На 46-му Конгресі ITF Михайло Кірєєв, перший заступник Голови ПРМТУ, був удостоєний Золотої нагороди, що символізує визнання його непохитної відданості справі працівників транспорту в усьому світі.

Дякуємо за звернення!