Нова хвиля обмежень: як безвідповідальність деяких моряків і операторів ставить під загрозу зміни екіпажу в усьому світі
Оскільки зміна екіпажів залишається гарячою темою обговорення, голова Гонконгської асоціації судновласників Бьорн Хойгаард, а також голова Гонконгської асоціації лінійних перевізників Роберто Джанетта виступили в засобах масової інформації із заявами про «безвідповідальну поведінку» деяких представників судноплавної галузі.
Зокрема, лідери підкреслили, що це якраз той випадок, коли недбалість меншини серйозно підриває репутацію всіх учасників процесу морського перевезення і оперування суднами, завдаючи серйозної шкоди і так нестабільному механізму змін екіпажів в Азії, а також світової торгівлі такими життєво важливими товарами, як продукти харчування, паливо і медикаменти.
На сьогоднішній день посилилися умови для змін екіпажів в таких великих морських хабах, як Гонконг і Сінгапур, а в Японії і Південній Кореї продовжують діяти серйозні візові обмеження, отже, ротація моряків в Азіатському регіоні стала практично неможливою.
Профспілка робітників морського транспорту України настійно рекомендує не погоджуватися на будь-які правопорушення і не надавати підроблені довідки з аналізом на COVID-19, для того, щоби піти в рейс.