До ITF дійшли скарги, що моряки на борту судна LITA компанії BLUMENTHAL змушені збирати дощову воду за допомогою брезенту, оскільки на судні закінчилася питна вода.
Сьогодні, 23 травня, ITF опублікувала жахливі фотографії, зроблені на борту балкера LITA под прапором Ліберії, що підняло нову хвилю стурбованості благополуччям моряків, які працюють на борту суден компанії, зареєстрованих під зручними прапорами.
«Той факт, що морякам доводиться збирати дощову воду, щоб вижити, став останньою краплею терпіння в нашій боротьбі проти Blumenthal. Раціон моряків включає тільки хліб і воду, навіть води немає! Компанія наражає на небезпеку життя всіх членів екіпажу судна LITA, і це вимагає уваги всієї морської галузі», - заявила Жаклін Сміт, Морський координатор ITF.
ITF звернулася до Морської адміністрації Ліберії понад тиждень тому після отримання повідомлення від екіпажу про те, що запаси води на судні досягли критичного рівня, однак звернення Федерації не отримало належної уваги.
«Ми стурбовані, але не здивовані відсутністю дій з боку ліберійського регістру, тому, бо очевидно, що нічого не було зроблено, щоб допомогти цим людям. Систематичні порушення прав моряків - це страшна реальність роботи на суднах під зручними прапорами, які дозволяють недобросовісним судновласникам обмежувати такі базові права моряків, як доступ до чистої питної води», - додала Жаклін Сміт.
Це відкриття є незаперечним доказом поганого поводження з моряками, які працюють на суднах компанії Blumenthal, боротьба з якою почалася після затримання судна ANNA-ELISABETH в Австралії і публікації реальних історій про залякування, погрози і неприйнятні умови життя і праці на флоті німецької компанії.
Сьогодні інспектор ITF і лідер кампанії проти Blumenthal Свен Хемме заявив: «Протягом останніх шести тижнів нам вдалося дізнатися, в яких умовах доводилося працювати морякам. Зараз ми закликаємо Морську адміністрацію Ліберії і Президента компанії Blumenthal Д-ра Матіаса Рейта до відкритого діалогу з ITF і морськими профспілками Німеччини з метою відновлення стандартів життя і праці працівників на борту всіх суден компанії».