Maersk використовує порт Рені для контейнерних перевезень на баржах

За рік після того, як через російське вторгнення були зупинені контейнерні перевезення в Україну та за її межі, другий в світі перевізник Maersk Line вирішує знову повернутись до України, щоправда, з деякими обмеженнями.

Через російську блокаду морські порти України залишаються закритими для будь-якого торгового судноплавства, за винятком балкерів у рамках Чорноморської зернової ініціативи. Однак річкові порти на найпівнічнішому відгалуженні дельти Дунаю знаходяться досить далеко від патрулів російського військово-морського флоту. Ці невеликі термінали працювали з деякими обмеженнями протягом минулого року, забезпечуючи життєдіяльність українського експорту сільськогосподарської продукції.

Один з цих портів зараз обробляє контейнерні вантажі для морського перевізника топ-рівня. Maersk оголосила, що використовує порт Рені для контейнерних перевезень на баржах, з підключенням через порт Констанца. Наразі маршрут повністю функціонує через канал Констанца/Дунай і Чорне море.

Торгівля зерном в Рені також зростає завдяки багатомільйонним інвестиціям від USAID та двох українських партнерів – «Кернел» та «Нібулон». Консорціум планує витратити $44 млн на модернізацію трьох портів у регіоні, в тому числі на вдосконалення причалів у Рені.

Більше новин з тегом #В світі

Зростаюча роль «тіньового флоту» у випадках залишення моряків

На тлі зростання кількості випадків залишення моряків, пов'язаних із суднами, задіяними в санкційній торгівлі, флот газових танкерів виділяється як порушник-рецидивіст.

Молодіжна конференція на Конгресі МФТ: Ключові питання

Сьогодні, 18 жовтня, в рамках Конгресу ITF в Марракеші відбулася Молодіжна конференція. Сесія була присвячена розробці тa затвердженню п'ятирічного стратегічного плану.

Реалії та виклики для ПРМТУ в умовах війни в Україні: Олег Григорюк в інтерв'ю норвезькому виданню FriFagbevegelse

Під час війни робота Профспілки робітників морського транспорту України набула нових масштабів і значення. Моряки та портовики, що працюють під загрозою ракетних ударів, щодня стикаються з небезпекою та невизначеністю. Портова інфраструктура постійно зазнає атак, але ПРМТУ продовжує підтримувати своїх спілчан як в Україні, так і за кордоном, водночас дякуючи міжнародним партнерам за допомогу.

Золота нагорода ITF за захист інтересів транспортників

На 46-му Конгресі ITF Михайло Кірєєв, перший заступник Голови ПРМТУ, був удостоєний Золотої нагороди, що символізує визнання його непохитної відданості справі працівників транспорту в усьому світі.

Дякуємо за звернення!