ITF і ПРМТУ звернулися до керівництва України

Для забезпечення безпечної роботи морської галузі щомісяця 100 тисяч членів екіпажів суден потребують ротації, що відповідає обов'язковим міжнародним морським правилам і стандартам з охорони здоров'я, безпеки та добробуту моряків.

Діючі обмеження, пов'язані з пандемією COVID-19, призвели до того, що тисячі моряків сьогодні знаходяться на суднах вже значно довше передбачуваного договором терміну. У поєднанні зі складними, як фізично, так і психологічно, умовами праці, значно збільшується ризик морських аварій і катастроф, що є великою загрозою для світової економіки, яка і так вже постраждала від пандемії.

Беручи до уваги ситуацію, що склалася, Генеральний секретар Міжнародної федерації транспортників (ITF) Стівен Коттон і Голова Профспілки робітників морського транспорту України (ПРМТУ) Михайло Кірєєв направили спільний лист на адресу Президента України Володимира Зеленського та Прем'єр-міністра країни Дениса Шмигаля із закликом посприяти забезпеченню змін екіпажів з метою збереження лідируючих позицій нашої країни на міжнародному морському ринку праці.

Зокрема, у своєму зверненні боку наполегливо просять керівництво країни:

- вжити всіх можливих заходів для захисту прав і законних інтересів українських моряків,

- забезпечити належне виконання рекомендацій, наданих міжнародними організаціями щодо сприяння переміщенню моряків і морського персоналу, включаючи можливість проводити зміни екіпажів у звичайному режимі,

- розробити виняткові правила переміщення через державний кордон України,

- дозволити нерегулярні авіаперевезення для членів екіпажів морських суден.

Повний текст листа додається.

Більше новин з тегом #Моряки

Потужна підтримка українських транспортників: 46-й Конгрес ITF прийняв резолюцію ПРМТУ

Профспілка робітників морського транспорту України, за підтримки Профспілки залізничників і транспортних будівельників України, звернулася з важливою резолюцією до 46-го Конгресу Міжнародної федерації транспортників (ITF) у Марракеші.

Зростаюча роль «тіньового флоту» у випадках залишення моряків

На тлі зростання кількості випадків залишення моряків, пов'язаних із суднами, задіяними в санкційній торгівлі, флот газових танкерів виділяється як порушник-рецидивіст.

Українські моряки отримали нові привілеї

Що змінилося в колективних угодах на суднах норвезьких судновласників

Marrakech Policy: нові зобов'язання щодо покращення умов праці моряків

На 46-му Конгресі ITF прийнято новий документ, встановлюючий стандарти прав і умов праці моряків по всьому світу

Дякуємо за звернення!