У Німецькій судноплавній компанії Hapag-Lloyd розповіли про тестування роботизованої системи фарбування суден на дев'яти пароплавах.
Компанія стверджує, що використання такої системи дозволить поліпшити якість фарбування і скоротити час перебування судна в доці. Hapag-Lloyd вже провели випробування так званої системи Hull Treatment Carrier (HTC) в Гамбурзі, Марселі та Сінгапурі.
Сам механізм спроектований австрійською компанією Palfinger і складається з семи автоматизованих блоків, які переміщаються уздовж корпусу судна в сухому доці. Вони видаляють старі шари фарби з корпусу за допомогою великого напору води, після чого акуратно наносять новий шар.
За допомогою такої системи можна пофарбувати до 77% площі поверхні судна. Продуктивність системи - 600-800 кв. м на годину.
«Товщина шару, що наноситься фарби набагато рівномірніше, що дозволяє знизити кількість використовуваної фарби. Більш гладка поверхня корпусу судна призводить до зниження витрати палива і зменшення забруднення протягом 60 місяців, після закінчення яких судну необхідно пройти класифікаційне огляд. Крім того, автоматизована система фарбування менш шкідлива для навколишнього середовища », - розповіли в Hapag-Lloyd.